13.3.12

saat dan ketika ini aku sangat lemah..

saat ni, aku rasa sangat lemah..aku tak tahu nak buat apa...aku dah penat menangis, aku dah penat marah, aku dah penat bercakap dan aku dah penat berfikir semua benda...apa yang aku mampu buat?aku hanya berdoa, aku hanya mampu menangis..bertapa hati ku ketika ini sangat lemah dan rapuh, hanya ALLAH SWT yang tahu hatiku ketika ini seperti apa...betul kata madam, hanya aku yang tahu diriku ini macam mana, only me know who am i...only me who master to my brain...hati kuatkan la semangatku..aku punya masa depan yang perlu aku gapai..aku punya masa depan yang perlu aku pegang...aku punya masa depan yang menentukan jalan hidupku...
bantu la aku YA ALLAH! hanya kepada-MU aku bergantung YA ALLAH..bantu la aku, sesungguhnya saat dan ketika ini aku sangat lemah dan rapuh...

NORFAZIAH BINTI SHEKAR
NO IC 900119126000
KUATKAN SEMANGAT! KAU DAH SEMESTER AKHIR NI JANGAN KECEWAKAN ORANG YANG KAU SAYANG,ORANG YANG MENARUH HARAPAN TINGGI DENGAN KAU!
KUATKAN SEMANGAT...APA YANG TERJADI,ITU SEMUA DUGAAN DARI ALLAH...THINK POSITIVE OK...EVERYTHING GONNA BE OK :>>>> SAYANG DIRI KAU TU OK...MMUAAHH!!! :)

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz