15.11.14

How pening i am!

Assalamualaikum..

Apa jadi ni awal pagi ada sudah orang cari dan fikir saya keluar dengan suami dia..Memang Allah SWT takdirkan jadi hari ini..tapi saya tidak tahu betul ka tidak tu sebab nombor sekarang saya guna ni cuma beberapa orang jak yang tahu..waa! Pening..salah orang ka dia cari ni..saya tidak pernah ambil gambar dgn suami dia, saya tidak pernah on the phone dengan suami dia, never going out with her husband! My Allah! Kalau ini satu kesilapan, Engkau tunjuk la segala keburukan lelaki itu di depan isterinya..Engkau sedarkanlah, berikan lelaki itu satu pengajaran Ya Allah! But, if this wasn't a mistake, guide me Ya Allah, let all this things clear..let the wife meet me to clear everything because i know also it must be have related to me even it was happen few years ago..please ease everything Ya Allah!..few years! Yes it still considered my mistake even The Husband lied to me, he said he was divorce.. My Allah! Why he should be like that, The Wife and kids, his own responsibility to take care of not to neglected them and going out with another women..My Allah..My Allah..if YOU want repay all my sin from my back years ago, please repay it Ya Allah..saya tahu semua dosa saya dulu banyak Ya Allah..supaya sekarang saya tidak akan pernah lupa dengan Mu, Ya Allah..

Ya Allah..Aku rindu Padamu!

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz