16.11.14

I rindu u B.

Assalamualaikum..

Tinggal satu bulan Lebih lagi..lepas ni mesti susah mau jumpa dia lagi..makin rindu la i kat u B.. Sekarang pun rindu terlampau sudah, nanti lagi..macam mana laa..Kalau dapat offer tempat kerja sekarang ni pun kena fikir dulu..tapi kalau tidak terima nanti tiada kerja..kalau terima,menangis, tidak trima bosan duduk umah..macam mana mau dapat duit..tak kan minta dengan bapa pula..ee! tidak mau macam tu..bagus cari duit sendiri, kalau guna pun tidak rasa bersalah..hee..umm ni bukan entry pasal mau keja mana, dapat duit ka apa..ini pasal hati..pasal hati bila jauh dgn dia yang di sayang..

Lega rasanya bila sudah cerita dengan mama pasal dia..setakat ni penerimaan mama pasal dia bagus kena tunggu dia jumpa depan-depan lagi..first thing first kena cerita dengan wali-wali yang sah dulu..wali-wali yang sah maksudnya, bapa, abang-abang n adik tapi saya tau dorang akan setuju sebab pilihan hati saya seorang yang baik, rajin, dan sangat menghormati orang lain..dia adalah yang terbaik..saya yakin..rindu u b..:p 

Harap dia cepat sembuh tapi sakit-sakit pun masih lagi buat orang geram..nasib jak sakit kalau tidak lama sudah di gigit..hee..baru dua hari tidak jumpa dia, saya rasa hilang..nanti kalau sebulan tidak jumpa dia saya rasa apa pula..betapa saya rindu dia sekarang ni..cepat la sembuh b..janganlah malas-malas makan ubat tu..ok..ok..


I miss u more than i can say..

With love,
Ziah Sh.

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz