17.3.14

Rindu ku datang lagi.

Awak,

Hari ini rindu saya makin menjadi-jadi sehinggakan saya jadi sesak nafas sebab rindu dekat awak..saya terpaksa tarik nafas dalam-dalam untuk perbetulkan pernafasan saya..Ya ALLAH sakitnya rindukan orang yang telah hilang dari hidup kita..awak, saya rindukan sayang awak, saya rindukan perhatian awak..kemana awak pergi..

Awak,

Saya penat rindu dekat awak setiap hari tapi saya tak mampu buang rasa rindu ini..selagi saya mampu saya akan teruskan..berilah saya kekuatan awak..berilah semangat untuk saya..Ya ALLAH alangkah indahnya jika hati ini terus berubah untuk tidak merindukan dia lagi, alangkah bahagianya sekiranya hati ini terus tunduk kepadamu, Ya ALLAH..

Awak,

Kenapa awak tinggalkan kenangan yang begitu memberi kesan pada hati saya ini awak, adakah saya yang terlalu cepat memberi hati pada awak..betul apa orang kata cinta tak mungkin berhenti secepat saat kita jatuh hati, walaupun dia sudah pergi, cinta kita untuk dia tidak akan berubah jadi benci tapi kita yang harus merangkak sedikit demi sedikit untuk sembuhkan hati kita ini.

Awak,

Banyak sangat yang saya nak ceritakan pada awak tapi awak tak ada untuk dengar semua tu,dulu saya selalu mengadu dekat awak kan..rindunya..:'( awak sudah pergi, sudah tak ada orang yang nak degar saya membebel..adakah saya akan jumpa orang yang sama seperti awak lagi lepas ini? Saya harap saya tidak akan jumpa seperti awak sebab saya tak nak hati saya mati lagi lepas awak hilang entah kemana..

Awak,

Terima kasih sebab pernah hangatkan hati saya, terima kasih sebab bahagiakan saya, terima kasih awak..Ya ALLAH kenapa saya terlalu ingatkan dia Ya ALLAH..berikan hambamu ini petunjuk Ya ALLAH..sakitnya! :'(

Awak,

Saya tertanya-tanya apa penyebab awak hilang entah kemana sekarang ini..adakah sebab orang lain ataupun sesuatu perkara berlaku..saya masih keliru..awak, dulu awak pernah berbicara tentang jodoh dengan saya, aturan jodoh kita seperti ini ke atau awak yang tidak mampu untuk teruskan bicara tentang jodoh itu..tidak mengapa awak, saya cuma berharap awak datang untuk kembalikan semangat dan kekuatan saya yang awak bawa pergi entah kemana..

Awak,

Ingat tak janji kita apa..saya harap walaupun awak sudah hilang entah kemana awak masih ingat perjanjian yang kita buat itu walaupun kita tidak dapat tunaikan bersama-sama..cukuplah sekadar janji itu mampu mengingatkan awak pada saya nanti bila masa itu telah tiba..ingat tarikh itu awak..awak kata tarikh tu cantik..saya akan ingat tarikh itu sampai bila-bila pun sebab itu janji kita..awak, saya sayang awak..saya tidak pernah mengaku pada awak yang saya sayangkan sebab saya tak nak awak pergi jauh sebab awak pun tidak pernah mengaku awak sayangkan saya..kalau saya tahu awak akan menghilang saya akan beritahu awak setiap hari yang saya sayangkan awak..:')

Awak,

Satu masa nanti saya akan berhenti berbicara tentang awak, saya harap masa itu awak akan sedar saya bukan seperti dulu lagi..insyaALLAH di masa yang tepat, kita berdua akan hidup dalam keadaan bahagia dengan dua kehidupan yang berbeza cuma kenangan yang akan menghubungkan kita..insyaALLAH..doakan saya, awak :')..

Terima kasih :')

Cinta dan sayang,
-ziah sh-

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz