26.3.14

Rindu Tanpa Penghujung..

Awak,

Sudah sebulan awak menghilang, saya hampir putus asa untuk menunggu awak lagi tapi saya rindu kan awak..saya sentiasa rindukan awak..saya penat awak..penat rindukan awak..

Awak,

Saya tiba-tiba teringatkan lagu yang awak sebut hari kita jumpa, awak kata saya ini cinta satu malam awak..awak memang nak macam itu ke..awak cakap awak cuma gurau tapi sebenarnya awak memang maksudkan..baru sekarang saya faham..maafkan saya sebab jadi bodoh..

Awak,

Saya nak marah pun tidak akan mengubah apa-apa keadaan pun..betulkan awak..

Awak,

Ya ALLAH rindunya dekat awak, setiap kenangan saya bersama awak terbayang di mata saya..senyuman awak, suara awak, layanan awak..semuanya bermain di mata saya..awak, saya rindu sangat dekat awak..berilah saya semangat awak..saya sudah tidak mampu lagi awak..rindunya Ya ALLAH..:'(

Sampaikan rinduku padanya, Ya Alllah...AMINNN...

Cinta dan sayang,
-ziah sh-

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz