20.10.14

Penantian 8bln

Assalamualaikum..

Lamanya tak update blog..tak apalah, untuk sekian kalinya, saya menulis tentang dia..hampir 8 bulan saya masih ingat dia, saya masih rindu dia..mungkin tempoh 8 bulan belum cukup lama untuk kita lupakan seseorang tapi tempoh 8bulan tu cukup menyeksa hati saya..bila saya putus asa dengan dia, kenangan tu datang lagi, sampai bila macam ni? Saya cuba lupakan dia secara perlahan-lahan tapi kenangan tu mcm permanent tak boleh delete..saya masih tidak mampu terima orang lain untuk ganti tempat dia di hati saya..saya tak nak orang lain pergi tapi hati saya masih pada dia..

Saya dah jumpa orang lain, dia hampir berjaya buka hati saya pada dia tapi dia buatkan saya ragu..layanan dia pada saya cukup bagus tapi dia seolah main tarik tali, jadi saya mula tutup hati saya semula saya takut apa yang saya rasa tak sama apa yang dia rasa..saya buat keputusan untuk kami jadi kawan..dia terlalu baik untuk saya yang tak baik ni..saya dah nampak perbezaan saya dengan seorang lagi gadis yang dia kenal, i rather called her gadis, that suit her..gadis tu cukup bagus untuk dia..sangat2..bertudung labuh, sopan, comel dan cantik compare to me sangat jauh berbeza..bertudung tapi tak cukup labuh, ganas, belum cukup comel dan sememangnya tidak cantik tapi saya syukur itu yang pasti..how nice to see them together..i hope there is JODOH between both of u..InsyaALLAH..aamiinn..

I write not about them, it is only for convey what my heart feel..my ALLAH..one day, make my heart calm..if this person is writen to be with me, please  make him my Imam..my guidance to closer to YOU, ALLAH!..for 8months i recovered my heart for 8months i try my best to forget him for 8months i struggle to feel happy without him..i hope it worth something sooner or later..insyaALLAH..

Flews away memory!
Ziah Sh

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz