27.10.14

Saya dengan dia :)

Assalamualaikum..

Im officially with him..cerita kami hanya untuk kami..yup! Hanya untuk kami..sejak terima dia jadi sebahagian hidup saya, rindu dengan dia makin menjadi pula tapi  dia cepat sangat tidur..faham dia penat..tak pa..saya cuma mau update entry saya, saya rindu dengan dia..hehe..baru tadi jumpa dia tapi saya rindu lagi..haha..thank u sayang because spent time with me! Thank u walaupun saya JELES..huhu..serius ni saya jeles ;(..

Tapi saya jeles pun tak ubah apa-apa, the storyline just between us..hee..but nevermind i still sayang u..always! Thank u sebab hilangkan bayangan orang tu..thank you so much for almost 3months you were there with me, at first we are friends but now we are together and we are still friends in the way we are..we are friends and we are couple..i love the way we are as i love you the way you are..thank u for being part of me..these is the only way for me to show how i feel to you..haikk! Melayu bah..haha..

Tggl 2 bulan 4 hari lagi tempoh saya di sini, saya mampu ka tinggalkan hati saya di sini..makin hari makin sayang saya dengan dia ni tapi saya masih tidak bagus untuk dia..saya layak ka?
Saya rindu dia..serius saya rindu dia lagi tapi tak apa, kita tidur dulu, besok-besok boleh sambung lain crita lagi..saya mengantuk sudah..good night myHati..i love u much much sayang..hehe..

Full With hati,
Ziah Sh.

No comments:

Post a Comment

my teAm foLLowerz